16 Haziran 2009 Salı

KİŞİSEL BAKIM HAKKINDA GENEL BİLGİLER

Avon Kişisel Bakım

Saçımız şampuana alıştığından her seferinde aynı şampuanı kullanmanın yanlış olduğunu duymuştum. Bu ne kadar doğru?
Bu doğru değildir. Saçınıza uygun bir şampuan ve şekillendirici bulduğunuzda onu kullanmaya devam edin. Şampuanınızı değiştirmenize neden olabilecek bir şey yaşınızın ilerlemesiyle veye kimyasal etkilerle saç tipinizin değişikliğe uğramasıdır. Advance Techniques Serisi her saç tipini kapsadığı için size en uygun ürünü bu seride bulabilirsiniz.

Genelde saçımı boyuyorum fakat birkaç yıkamadan sonra çok sönük ve cansız bir hal alıyor. Bunun için ne yapabilirim?
Haftada bir kullanacağınız Boyalı Saçlar İçin Onarıcı Bakım Maskesi ile saçınız gereksinim duyduğu neme ulaşır, böylece rengini ve canlılığını uzun süre korur.

Düz saçlara sahip olmak istiyorum fakat fön saçımı kurutuyor ve yıpratıyor. Ne yapabilirim?
Saçları Isı Etkilerinden Korumaya Yardımcı Şekillendirici ile fönün ısı etkisinden saçlarınızı koruyabilir aynı zamanda kolay şekil almalarını sağlayabilirsiniz.

Yazın sürekli pediküre gitmeden mükemmel ayaklara sahip olmak istiyorum. Çabuk ve pratik bir uygulama için ne yapabilirim?
Avon Footworks Serisi kendi pedikürünüzü kendiniz yapmanız için gerek tüm ürünleri içermektedir.
1. Adım: Ayaklarınızı, yumuşatmak ve serinletmek için Ayak İçin Arındırıcı'yı sürün. 2. Adım: Ayaklarınızda ponza kullanarak sert ve pütürlü kısımlardan kurtulun ve 3 Fonksiyonlu Ayak Kremi sürün.
3.Adım: Canlandırıcı Sprey ile ayaklarınıza ferahlık ve tazelik verin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yazmak İsteyenler;
Blogger veya Google hesabınız yoksa yorum bölümündeki seçeneklerden Adı/URL'yi seçerek sadece Adı bölmünü doldurarak yorum gönderebilirsiniz.